6. prosince 2014

Jsem zpátky?!

Zdravím všechny uprostřed mikulášské noci,

jsou to tři měsíce, co jsem přidala poslední příspěvek a tak nějak asi můžu říct, že mi to chybělo. Přeci jenom jsem si na to psaní v létě prostě navykla, navíc jsem teď začala studovat vysokou školu, kvůli které mám ještě 1000x větší chuť něco někam psát, takže asi nejsem zase tak moc ztracená. To kolikrát byly úvahy typu "Ježiš, tohle je super, o tom musím někam napsat! Hm, ale na blog se mi to nehodí, tak nic." Asi na to už budu prdět a kromě cestování a moc dobrejch rad (:D) budu přidávat i nějaké lifestylové příspěvky.

Komu vděčím za svůj návrat? Spolužačce! A ne tak ledajaké. Stala se totiž letos již podruhé (ještě se svou sestrou) blogerkou roku v kategorii Fashion. Chodí se mnou na marketing, ale díky tomu, že studuji ještě žurnalistiku a nutně jsem potřebovala v krátkém časovém rozpětí splnit úkol - udělat interview s někým významným - jsem měla možnost ji vyzpovídat o jejích úspěších. Pořád nevíte? Je to přeci Nicole z  A Cup Of Style! :) A právě ona mě přivedla na myšlenku to tady tak nějak obnovit. Takže jsem si k tomu před dvěma hodinkama sedla a tradááá, nový design a plány do budoucna jsou na světě :)

Slibovala jsem Vám někdy v září video "Den animátorky". To video zatím stále neexistuje. Nebo jako existuje, ale v rozkouskovaných záznamech, které dohromady dávají tak dvě hodiny, takže to musím nějak sestříhat, upravit a nahodit na YouTube. Ale už se na to strašně těším!

Zatím se mějte krásně a doufám, že se budeme setkávat tady na blogu!

Nina


1 komentář:

  1. Jupí! Tak to jsem moc ráda a budu se těšit na příspěvky!! <3

    OdpovědětVymazat